pátek 17. července 2015

20 faktů o mně- Sabča


Ahoj!
Dnes jsem tu já s 20 fakty o mně. Bála jsem se, že se zarazím už u 3. bodu, ale naštěstí mi to netrvalo dlouho sepsat. Doufám, že mě aspoň trošku poznáte. Tady jsou:

1.       Je mi 14 let.
2.       Nemám žádné sourozence.
3.       Hraji na kytaru a ráda zpívám. 
4.       Miluju italskou kuchyň! 
5.       Totálně nesnáším sushi. 
6.       Mám mopsíka Tequilu a papouška Montíka. 
7.       Ráda si vymýšlím vlastní slova. 
8.       Často si hraju na hipstera. 
9.       Miluju HARIBO, Oreo a teď se možná budete divit, ale ujíždím na Hašlerkách. 
10.   Nesnáším, když mi někdo odpovídá jen smajlíkama.
11.  Má platonická láska je Joe Sugg :D
12.  Mám rovnátka.
13.  Jsem závislá na Instagramu.
14.  Vůbec neumím kreslit.
15.  Můj sen je se podívat na Maledivy.
16.  Trpím samomluvou.
17.  Asi jsem divná, ale nezpívám si ve sprše.
18.  Jsem hrozný snílek.
19.  Nikdy jsem neviděla Star Wars a ani mě to neláká.
20.  Když se nudím tak jím... a to je špatně :D .....

Tak snad jste se mě nelekli, každopádně tohle je konec dnešního článku. Doufám, že se Vám líbil, mějte krásný den a užívejte léta! Sabča.

2 komentáře:

  1. samomluvou trpím taky a star wars jsem také neviděla :D povedené fakty! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Tak to jsem ráda, že nejsem jediná. :D

      Vymazat