čtvrtek 30. července 2015

My wishlist

Ahoj,
vítám Vás u dalšího článku, tentokrát s názvem Wishlist! Možná si někdo z Vás říká, "co to vlastně wishlist je?" Kdyby jsme to přeložili, vyšlo by přání a seznam. Z toho už vyplývá, o co jde = Seznam přání!! A o ty mé se chci s Vámi dnes podělit.




  1. Podívat se na Maledivy
Po tomhle článku zřejmě zjistíte, že jsem docela náročný člověk. Já to vím. No ale řekněte mi, kdo by si nechtěl zaplavat v krásně průzračném moři mezi korály a různými rybkami. Navíc se mi hrozně líbí ty dřevěné domečky se schůdky rovnou do moře.

2. Road trip 
Tak tohle musí být zábava! Prostě si sbalíte věci, půjčíte karavan a jedete s kamarády, kam vás vítr ponese- no, neměli by jsme opomenout benzín, protože bez toho by to asi nešlo. (haha Sabčo to bylo vtipné)

3. Potkat Joe Sugga
Ani za boha nemám tušení jak vyskloňovat jeho jméno :D. No, každopádně Joe v mém wishlistu nesmí chybět, protože jak už jsem psala ve faktech zde, ho zbožňuju. Víc vtipnějšího člověka jsem ještě nepoznala. Navíc je hrozně roztomilý. ♥ (youtube- Thatcher Joe)

4. Novoroční ohňostroj v Londýně
Možná si říkáte "proč zrovna v Londýně?" Mám jednoduchou odpověď: Londýn naprosto MILUJU! Doslova jsem se zamilovala do představy, že oslavuji první den v roce právě v ulicích Londýna. A ta atmosféra, když se společně s miliony lidma díváte na překrásný novoroční ohňostroj musí být úžasná.

5. New York
Tohle možná bude znít "ohraně" a "mainstream" ale co, já se tam prostě jednou chci podívat! Chci se podívat do města "kde se sny plní" a kde je nespočet žlutých taxiků. Zajímá mě, jaké to je chodit v davu lidí okolo výloh s lattéčkem ze Starbucks v ruce. 

6. Připravit někomu tajnou oslavu narozenin
 Teď se možná budu zdát divná, protože hodně lidí by si přálo pravý opak. Sabinka ne. :D Já se těším až takovou oslavu někomu udělám a ještě lepší bude, když se povede. To bych byla nejšťastnější člověk na planetě.

7. Coachella
Tak a to nejlepší na konec, Coachella. Coachella je obrovský hudební festival, který se koná pod širým nebem v Californii. Nejen že zde můžete vidět zpěváky a skupiny na podiu, ale i v davu, protože Coachellu navštěvuje mnoho známých celebrit! Pro mě by to byla pastva pro oči, protože hippie a bohemia styl, které naprosto miluju, se tu jen hemží. Coachella je prostě jasná volba!

Doufám, že se Vám dnešní článek líbil. Do komentářů mi napište, jaký je Váš největší sen, ráda si počtu :)
Krásný zbytek dne, Sabča.
 

 
 

24 komentářů:

  1. Super článok :D veľmi pekné sny :D dúfam, že sa ti všetky splnia :D môj najväčší sen je asi ísť do Paríža :D

    http://iamgirlwithpinknails.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělej článek :) Doslova všechno bych chtěla vyzkoušet také! Snad se ti aspoň něco z toho splní :)

    www.kamiidk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Máš nemalá přání a tak to má být. Na mém wishlistu je také New York, mám v plánu se tam podívat nejpozději za šest let :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Maledivy a NY, můj sen :) a roadtrip bych taky chtěla zažít, musí z toho být neuvěřitelné vzpomínky a zážitky :)

    OdpovědětVymazat
  5. NY kto by sa tam nechcel pozrieť ? :D Možno raz sa nám to splní :) .. dúfam :P

    Budem rada ak navštíviš áš blog :)
    http://landofourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. super sny ! :) ja mám tiež veľa, hlavne cestovateľských :) dúfam, že sa ti splnia !
    a pozývam ťa na giveaway na mojom blogu COLORFUL THOUGHTS :)

    OdpovědětVymazat
  7. Prajem nech sa ti všetky sny splnia :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na Maledivy se chci také jednou podívat :) A mně se zase více líbil Silvestr v Paříži :))

    OdpovědětVymazat
  9. Máš krásná přání. :) Já chci taky do New Yorku, a místo Malediv mám Bora bora. :) A to že někomu chceš udělat oslavu je moc hezké. :D
    Podívejte se holky ke mě na blog, probíhá giveaway. Třeba se vám něco z dárků zalíbí a budu ráda, když se zúčastníte. :)
    KattyLife - Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně se na tvůj blog podíváme! :)
      Jinak děkuji za komentář! :)

      Vymazat
  10. Super zoznam! Držím ti palce, aby sa všetko splnilo!! :)
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
  11. Joa a Zoellu by som rada stretla. Raz sme boli na nový rok v Londýne, už asi päť rokov dozadu, tak som to veľmi tak nebrala, ale zažila som ten ohňostroj pri Big Bene. Bolo to fakt skvelé. :)) S tým, že chcem ísť na road trip a popritom vyskúšať rogalo a padák som už rodičov oboznámila, no to budem môcť o takých päť rokov, kým zmaturujem a budem dospelá a tak. No podľa mňa nie je nič lepšie ako prenajať karavan, zbaliť stan a takéto veci - aby sa dalo odstaviť niekde v prírode a prespať aj v stane - prehovoriť ďalších päť kamošov a vyraziť! Môj momentálne najväčší sen (neviem sa dočkať, kým zmaturujem)! A teda vypadnúť na celé dva mesiace a precestovať napr. celé Francúzsko alebo Španielsko, Portugalsko! :)) veľmi dobrý blog, len tak ďalej!

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat